خواهر زمستانی منخواهر زمستانی من، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

خواهر زمستانی من

سالروز زمینی شدن بهترین پدر دنیا

1392/1/29 18:21
نویسنده : خواهری
262 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این یه پست اختصاصی اختصاصی برای

پــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدر نازنینمه

بابای عزیزم عاشــــــــــــــــــــــــــــقتم دوســتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت دارم

تکیه گاه همیشگیم میخواهم اینجا بهت سالروز زمینی شدنت را تبریک بگم

میدانم که هنگام زمینی شدنت فرشتگان گریه میکردند وزمینی ها خوشحال بودند

گرچه گاهی با اعمال ورفتارشان تـــــــــــــــــــــــــــو را رنجاندن

ولی روح تو بزرگتر از این حرفاست که بخواهی رنجیده شوی

به لطف خدا زندگی 4 نفره مان عالیست واز تو به خاطر تمام زحماتت برای همه مان سپاس گذاریم

یاد دادی مرا

هر آنچه از مردانگی وانصاف ومروت بود

دستمان گرفتی وگفتی لذت ببخشش بالاتر از این حرفاست

دوست داشتن دیگران کاری است قلبی نه عقلی

گفتی حق کسی را به هیچ عنوان پایمال نکن ونگذار حقت را هیچ کس پایمال کند

هر کاری کردی خدا را در آن کار در نظر بگیر

وراضی باش به رضایش

دیگران را احترام کن

اگر به تو ضرری وارد نشد از حقت بگذر وگرنه نه

و.......

پدرم اینها بزرگتری سرمایه های زندگی مان است

واز خدا به خاطر داشتن چنین پدری که به فکر آینده وخوشبختمان است نه به فکر دنیای فانی باز هم سپاس گذارم

این پست دل نوشته های دختربزرگتر بود برای پدرش

اگر فرناز نوشتن میدانست بی شک زیبا تر از من مینوشت

باز هم هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزار بار میگویم دوستــــــــــــــــــــت دارم وهزار بار دستت را میبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوسم

آیا من توانستم به همه گفته هایت عمل کنم؟

من آنچه میخواستی بشوم شدم؟

وای خدای من چه قدر من خوشبختم

خدایا شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــکرتبغل

ودر پایان

زبان ما قاصر است از شکر نعمت تولد و حس بودن شما

در روز تولدت سر بر زمین سائیده و از درگاه حضرت حق نهایت سپاس خود را بجا آورده

و برایت سالهای سال عمر با عزت و برکت خواستاریم .

باشد که بقاء عمرت با عزت و سربلندی و توام با خدمت باشد . . .

الهی آمین

ماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)