خواهر زمستانی منخواهر زمستانی من، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

خواهر زمستانی من

ممنونم

1392/5/27 11:32
نویسنده : خواهری
303 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

از همه شما دوست جونا تشکر میکنم

خیلی زحمت کشیدین

میدونم که برای شما هم از این جور مزاحمتا انجام دادند ولی چی کار کنیم وقتی این آدمای بیجنبه خیلی بهتون نزدیکن

مامان تارافرمدند رمز خیلی ساده است وبه راحتی میشه حدس بزنیم وزود لو میره

بهش فکر کنید اگه رمز دیگه ای سراغ دارین بهم بگین که هم شما فراموش نکنید هم راحت پیدا نشه

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

ممنون از همراهیتون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
27 مرداد 92 13:25
حالا شاید مامان ِ تارا سر ِ کارت گذاشته باشه.

تو باید باور کنی؟


نه بابا چرا سر کارم بذاره خوووووووو

مگه دوراز جونش آزار داره؟!!!!!
مامان تارا
27 مرداد 92 15:21
اگه همه ی مطالب اون وبت رو انتقال دادی به این وب دیگه لزومی نداره وب قبلی رو ادامه بدی
بذار یه مدت تعطیل باشه تا فضولها برن پی کارشون

رمزو هم میتونی تلگرافی به دوستات بدی که اینجوری میمونه تو صندوق ورودیشون و فراموش نمیشه


ممنون از راهنماییت
نمیتوانم حذفش کنم چون تمام عکسا حذف میشه
ولی فعلا توش پست نمیذارم
رمز قبلی هم تلگراف کردم ولی همش گم میکردند
مامان تارا
30 مرداد 92 0:14
ای خدا اینجا هم داری زیر آب منو میزنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دارم برات مامان فسقلی
فاطمه جون به حرفهاش گوش نده این شیطانه من خوبیتو میخوام


آره میبینی تو رو خدا کاراشا؟!!!!!
نه من به حرف شما گوش میدم