خواهر زمستانی منخواهر زمستانی من، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

خواهر زمستانی من

روزت مبارک

1392/7/16 0:48
نویسنده : خواهری
405 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی

قربونت برم میدونم دیگه برای خودت خانومی شدی اما هنوز جزو گروه کودک محسوب میشی

16 مهر روز جهانی کودک است

منم این روز را بهت تبریک میگم

اینم هدیه من

قطار شادی

راستی دوستای گلم روزتون مبارک

وای مامانا ببخشید دیگه شرمنده

روز کودکان دیروز مامانای ودوستان امروزم مبارک

اینم لوگوی نی نی وبلاگ که تغییر کرده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
16 مهر 92 8:15
روز كودك مبارك ...


ممنونم
مامان ساتیار
16 مهر 92 10:20
سلام عزیزم.
روزت مبارک فرنازجون..
.................................
ببخشید که تا الان نشد بیام.
با همون روش رمز نمایش داده میشه.. وقتی صفحه ی سورس باز شد. از قسمت ادیت، روی فایند کلیک کن و بنویس pas فوری نشون میده..
البته شما مشکل نداری چون اونایی که نمخوای، آدرس وبلاگ رو ندارن.. ولی اگه توی گوگل سرچ کنن عنوان مطالب و یه قسمت از نوشته میاد..

آره دیدم درست نشد نمیدونم چی کار کنم اگه چیزی دستم اومد بهتون میگم
مامان تارا
16 مهر 92 18:27
بچه ها زیباترین شعری که من

خوانده ام، لبخند زیبای شماست

روزت مبارک عزیزم


ممنون