خواهر زمستانی منخواهر زمستانی من، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

خواهر زمستانی من

دومین سالروز تولد وبلاگمون مبارک

1393/7/17 15:30
نویسنده : خواهری
563 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه شما دوستای گل ومهربون

سلامی به گرمی افتاب وزلالی اب

امرو  وارد سومین روز تولد وبلاگمون شدیم

روزهای خوبی درکنار شما دوستان خوبم 

روزهایی پر از خاطره وتجربه روزهایی برای بلند شدن وپرکشیدن روزهایی پر از یادگیری روزهایی به یاد ماندنی

روزهایی که باخواندن مطالب دوستان بغض گلومونا فشرد از شادی دوستامون شاد شدیم 

حیف که دیگه دوستان قدیمی کم پیدا شدن وهر جند وقت یکبار وبشون را اپ میکنند

دلمون برایتان تنگ شده زود به زود بهمون سر بزنید 

کحایید دوستای گلم

برای همه تون ارزوی سلامتی وشادی میکنم انشالا هر کجا هستین خوش وخرم باشین

عصبانی

بفرمایید کیک قلب

پسندها (8)

نظرات (20)

مامان سویل و آراز
17 مهر 93 18:57
هر کودک ، گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر ، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است . روز کودک مبارک . . . فرناز جونم روزت مبارک
خواهری
پاسخ
مرسی عزیزم منم این روزا به سویل وارازم تبریک میگم
مامان تارا
19 مهر 93 7:05
دو سالگیت مبارک وبلاگ جون
خواهری
پاسخ
مامان سمانه
21 مهر 93 3:08
سلام دوست خوبم ممنون از توجه ت در پرسش و پاسخ جواب کامنت تون دادم بازم ایده ی راه حلی بنظرت اومد بیا ومطرح کن برای صرفه جویی روی بعضی از دوستان اگر مسخره هم بکنن، باز اثر روانی خودش رو داره. " همین هم خوبه. منتظرت هستم و اینکه اگه تمایل داشتی در پرسش و پاسخ کپی پیست کن مطلب من رو وبفرست برای دوستانت تکرار وتکرار وتکرار ........فکر میکنم بی اثرنیست....حتی برای 5نفر ..وتاکید به انتشارش...تصاعدی زیاد میشه ممنونم دوستم
خواهری
پاسخ
مامان تارا
22 مهر 93 12:43
خواهری
پاسخ
مامان نازنین زهرا
23 مهر 93 7:13
امیدوارم وبت 120 ساله بشه
خواهری
پاسخ
ممنونم لطف کردین
مامان سویل و آراز
23 مهر 93 11:32
دوست گلم ببخش که دیر اومدم مشغول تدارکات تولد بودیم تولد وبلاگتون مبارک ایشالا همیشه خاطرات خوبتونو ثبت کنید
خواهری
پاسخ
قربونت برم تولدشون مبارک
مامان اعظم
28 مهر 93 11:37
ممنونم از جوابتون تو قسمت پرسش و پاسخ عزیزم
خواهری
پاسخ
خواهش میکنم گلم انجام وظیفه بود
بانو
28 مهر 93 17:25
سلام مدل لباس پاییزی بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1136 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان گل پسر
7 آبان 93 17:24
دوستتون دارم..
خواهری
پاسخ
ماهم دئستون داریم
لیلا
18 آبان 93 15:28
سلام عزیزم خوشحال میشم اگه به وبلاگ منم سری بزنی.
خواهری
پاسخ
بانو
6 آذر 93 16:27
سلام برای بچه ها قانون، قانون است! www.banoo.ir/post/1299 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
16 آذر 93 13:46
سلام مجموعه های آموزشی کودکان؛ فرصت یا تهدید www.banoo.ir/post/1358 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان سویل و آراز
4 دی 93 23:01
سلام فاطمه جون خوبی ؟ عزیزم تصمیم گرفتی 3 ماه یه بار مطلب بذاری؟ بابا زود زود بنویس دیگه به ما هم که سر نمیزنی
خواهری
پاسخ
نه بابا کجا 3 ماه یه بار مغزم داره میترکه چرا تموم نمیشه این پایان نامه لعنتی به قول مامانم شاید بدون بسم الله شروع کردم؟!!!!! دیشب اومدم پست شب یلداتونا خواندم
مهربوون
8 دی 93 14:57
2سالگی وبلاگتون مبااارکک از پرسش و پاسخ باهاتوون آشنا شدم ..
خواهری
پاسخ
قربان شماماهم خوشبختیم
مامان فرزانه
11 دی 93 0:53
خواهری مهربون یه خواهشی ازت دارم ملتمسانه مادرانه ازت میخوام به دخترم رای بدی خواهش میکنم عدد74 رو به 1000891010 بفرست البته انگلیسی برات هزینه ای نداره ولی برای من یه دنیا ارزش داره من و دخملم به رای تو دوست خوبم احتیاج داریم تو رو خدا نگو ولش کن بابا منتظرتیم راستی به ماهم سر بزن تا عکسمون رو ببینی نظر یادت نره منتظریم رای بدی لطفا تا 18 دی وقت داره
مامان ناهید
12 دی 93 10:44
سلام فاطمه جان خوبید گلم مبارکه سالگرد تولد وبلاگتون انشالله همچنان مستدام باشه 200 سال
خواهری
پاسخ
مامان ناهید
12 دی 93 10:44
ببخشید عزیزم من این مدت خیلی درگیر بودم از طرفی مدتی نت هم نداشتم ولی به یادتون بودم می بوسمت
خواهری
پاسخ
مامان ناهید
12 دی 93 10:46
فاطمه جان ما خوبیم شرمنده من گوشیم خاموشه به این خاطر استو ندیدم فاطمه جان ممنون که به فکرمون بودی ولی عزیزم اینجانه بلکه استان بوشهر که زلزله نیومده کی گفته وقتی ازت شنیدم زنگ زدم به خواهرم گفت نه خبری نیست یه لحظه یادم به زلزله پارسال اومدترسیدم یعنی ممکنه امسال هم زلزله بیاد؟ممنون فاطمه جان دعا کن زلزله نیاد از اینکه نگران شدی شرمنده ام عزیزم
خواهری
پاسخ
خداراشکر مشکلی نداشتین
ĸoѕαr
3 اردیبهشت 94 15:12
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
خواهری
پاسخ
مامان راحله
21 خرداد 94 17:42
سلام دوست خوبم . تولد بهارمـہ . اگـہ میخواے تو شادے ما شریک باشے بـہ وب ما یـہ سر بزטּ . خوشحال میشیم . ________________________¶¶¶¶¶¶ ________________________¶¶¶___¶¶ ______________________¶¶¶______¶___¶¶ ___________________¶¶¶¶¶¶_¶____¶¶¶¶¶¶¶ __________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ __________________¶___¶¶¶¶¶¶¶________¶¶ _________________¶¶_____¶¶______¶____¶¶ ________________¶¶________¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶ _______________¶¶__________¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶ _¶¶__¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ __¶¶___¶¶¶____¶¶_________¶¶¶¶___________¶¶ ___¶¶_¶__¶¶__¶¶¶____¶¶__¶¶______________¶¶ ____¶¶¶¶__¶¶_¶¶¶__¶_¶¶_¶¶_______________¶ _____¶¶¶¶¶_¶¶_¶¶¶¶_¶¶¶¶¶_¶_____________¶¶ ______¶¶¶¶__¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶__¶____¶_______¶¶ _________¶¶¶_¶¶__¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶_¶¶___¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________¶¶¶¶__¶¶____¶¶____¶¶¶¶ ________________¶¶¶¶____¶¶____________¶¶¶ _______________¶¶¶¶______¶¶¶¶___________¶¶ ______________¶¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶ ______________¶¶¶______________¶¶¶____¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶_______________________¶¶¶ _____________¶¶¶_________________________¶¶ _____________¶¶¶ _____________¶¶¶ ______________¶¶¶