خواهر زمستانی منخواهر زمستانی من، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

خواهر زمستانی من

فرشته مهربان

1391/9/12 20:19
نویسنده : خواهری
187 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی

فرناز جونم دیروز یعنی شنبه به خاطر اینکه توی کارهای نذری کمکمون کرد وخیلی حرف گوش داد فرشته مهربان براش جایزه خریده بود به اقای پستچی داده بود وبراش بردن مدرسه


یه مجموعه ١٤ جلدی از کتاب های کیتی است

زیاد ازشون خوشش نیومد چون فرناز دوست داشت مثل بقیه ابرنگ و...براش ببرند

خیلی صحبت کردیم تا قبول کرد این کتاب ها را دوست داشته باشه

بهش گفتیم برای سری بعدی به ما بگه تا دعاکنیم فرشته براش همان را بیاره

حالا کیف چرخ دار میخوادناراحت

فرشته بیچاره باید کیف مدرسه ای پیدا کنه که چرخ دار باشه

راستی چون من امروز میان ترم داشتم فرناز گذاشت من درس بخونم فرشته براش برچسپ ستاره وماه آورده فرنازم خیلی خوش حال شده بود

قربانت برم فرنازم خیلی دوست دارم یعنی عاشقتم هزار تا بوس بهت میکنم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)