خواهر زمستانی منخواهر زمستانی من، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

خواهر زمستانی من

عکس های جدید هانا خانم از آمریکا

1391/9/29 11:15
نویسنده : خواهری
261 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دلم برای خاله فرزانه وهانا جانم که تا حالا از نزدیک ندیدمش یه ذره شده

خاله فرزانه 2 ساله رفته وهانا روز اول عید به دنیا اومده

فرناز هر وقت با خاله حرف میزنیم بغض میکنه ویواشکی میگه دلم برای خاله تنگ شده

حالا یک سری عکس دارم میخوام براتون بذارم داغ داغه به کسی نشانشان ندادم

راستی دیروز به هانا میگم فرنازم مریضه غش غش میخنده قهقهه به آوا (نوه عمه فرناز) میگم اونم غش غش میخنده قهقهه

فرنازم هم بهش برخورد میگه مگه مریضی من خنده داره که اینا این قدر میخندند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!عصبانی

بابا نوئل وهانا

خوشگل خاله

ادامه مطلب یادتون نره

خاله فرزانه یه عکس از من داره همین شکلم اما همه میگن هانا شکل باباشهناراحت

خوشگل خاله

ای جانم کفشاشو ببین

خوشگل خاله

هانا وبابا علی در جشن هالوین

جشن هالوین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)